Nabór na stanowisko Asystenta Osoby Niepełnosprawnej

Powiat Skarżyski w związku z przystąpieniem do realizacji Programu
„Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2019-2020
poszukuje
Asystenta Osoby Niepełnosprawnej

 
1. Usługi asystenta mogą świadczyć osoby :
-       posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej,
-       osoby z wykształceniem przynajmniej średnim, posiadające co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
2. Wymagania dodatkowe:
-       umiejętność dobrej organizacji czasu pracy,
-       predyspozycje osobowościowe do pracy z osobami niepełnosprawnymi,
-       komunikatywność, w tym znajomość alternatywnych sposobów porozumiewania się
z osobami niepełnosprawnymi,
-       niekaralność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia za pośrednictwem:
-       asystowanie w codziennych czynnościach życiowych - wyjściu, powrocie oraz /lub dojazdach w wybrane przez uczestnika programu miejsce np: praca, placówki oświatowe , świątynie, urzędy, gabinety lekarskie  itp.),
-       asystowanie w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów) ,
-       towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc
w zakupie leków,
-       wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi,
w szczególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego.
-       podtrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewnienia optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,
 
4. Warunki pracy:
Praca 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 - 22.00  (lub inne godziny w uzasadnionych przypadkach), przy czym limit godzin miesięcznie na uczestnika projektu nie może przekroczyć 30 godzin.
 
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów do dnia 30 stycznia 2020 r. do siedziby Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej w pok. Nr 1 Biuro Obsługi Interesanta z dopiskiem na kopercie ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ.
 
            Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi udziału w projekcie, które zamieszczone zostały na stronie internetowej Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
w zakładce Aktualności.

metryczka


Wytworzył: Zarząd Powiatu (8 stycznia 2020)
Opublikował: Ewelina Gluza (9 stycznia 2020, 09:10:45)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1155